افزودن وسایل نقلیه برای اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

افزودن وسایل نقلیه برای اجاره خودرو

 

 

اجاره ماشین  ملی با اضافه کردن بیش از دوازده مدل جدید و جدید طراحی شده خودروی 2016 به مکان های خود در سراسر کشور است.

در ابتدای دسامبر 2015 و ژانویه 2016، این مدل خودروهای جدید را به Emerald Aisle اضافه خواهد کرد، بخش هایی از تعداد زیادی از اجاره خودرو واتومبیل های اجاره ای که اعضای باشگاه Emerald Club می توانند از آن عبور کنند و هر وسیله نقلیه را انتخاب کنند تا زمانی که یک ماشین متوسط را رزرو کنند.

اجاره خودرو

 

اعضای باشگاه رنت ماشین قادر خواهند بود از مدل های جدیدی از جمله 2016 Fiat 500X، Volvo V60 Cross Country، Nissan Maxima، Lincoln MKX، Hyundai Tucson و Chevrolet Camaro را انتخاب کنند

، معاون رئيس جمهور ملی اتومبیل کرایه بازاریابی با نام تجاری، گفت: “ملی، برخی از وسایل نقلیه هیجان انگیز در صنعت خودرو را به اعضای باشگاه اشمرز ارائه می دهد، ارائه انتخاب بی نظیر، کنترل و راحتی برای سفر مکرر خود را.” “ما از شرکای تولید کننده چند کرایه ماشین خودرو ما برای تعهدات جمعی خود برای ارائه یک انتخاب حق بیمه برای وسایل نقلیه برای مشتریان سپاسگزاریم

در طول تعطیلات سالهای آخر، 100.5 میلیون را از 50 مایلی و یا بیشتر از خانه عبور می کند، که از سال 98 میلادی، با توجه به “پیش بینی های 2015” AAA سال های تعطیلات سال 2015، 1.4 درصد افزایش یافته است.

این اولین بار در تاریخ ثبت شده است که مسافران بیش از 100 میلیون نفر را برای سفرهای تعطیلات سالیانه خود تجربه کرده اند. طبق گزارش ، این هفتمین سال متوالی از رشد سالانه تعطیلات پایان سال است.

دوره تعطیلات سال به عنوان چهارشنبه 23 دسامبر به یکشنبه 3 ژانویه تعریف می شود.

 رییس و مدیرعامل ، گفت: “تعطیلات زمان برای پیوستن به دوستان و خانواده است و تعداد رکورد افرادی که این تعطیلات را مسافرت می کنند باید برای فصل سفر شاد باشند.” “افزایش درآمد و قیمت پایین گاز کمک می کند تا جوراب پر از این سال، و مردم بیشتر از همیشه انتخاب خواهد شد که صرف این پس انداز در سفر این سال است.”

افزایش تعطیلات در سفر به دلیل بهبود وضعیت بازار کار، افزایش درآمد و کاهش قیمت گاز است. انتظار دارد که اکثر رانندگان . از پایین ترین قیمت گاز در روز سال نو، از سال 2009 به بعد، بهای تمام شده بنزین روزانه 2.01 دلار را به ازای هر گالن کاهش دهند، که 55 سنت کمتر از سال گذشته است. و قیمت ملی برای یک گالن بنزین به نظر میرسد که قیمت کمتر از 2 دلار باشد.

طبق گزارش ، بیش از 90 درصد از مسافران (91.3 میلیون نفر) در سفرهای تعطیلات سالیانه با خودرو سفر می کنند. این افزایش نسبت به سال گذشته 1.4٪ است.

براساس نرخ روزانه اجاره ماشین ها به ترتیب 68 و 3 درصد بیشتر از فصل تعطیلات سال گذشته است.

پیش بینی های بر اساس پیش بینی اقتصادی و تحقیق توسط، ارائه دهنده اطلاعات کسب و کار مبتنی بر کلرادو است.

برای کامل “/ IHS جهانی بینش سال 2015 تعطیلات سفر





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: